Платник має право на повернення або перерахування на інший бюджетний рахунок помилкової або надмірної сплати коштів

Дата: 02.01.2025 11:01
Кількість переглядів: 15

Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що у разі помилкової або надмірної сплати коштів, платник має право на повернення таких коштів, або перерахування їх на інший бюджетний рахунок відповідно до ст. 43 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до ст.43 ПКУ та Порядку інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені (далі - Порядок) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 (із змінами і доповненнями), зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 08.04.2019 за №370/33341 (далі – Порядок) повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань, підлягають поверненню платнику, крім випадків наявності у такого платника податку податкового боргу.

Обов’язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов’язання та пені є подання платником податків заяви про таке повернення, поданої до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення.

Платник податків має можливість через «Електронний кабінет» за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через веб-портал ДПС подати Заяву в режимі «Введення звітності» приватної частини «Електронного кабінету» за формою : для юридичних осіб J1302002, для фізичних осіб – F1302002.

Після накладення платником електронного підпису, Заява надсилається до органу ДПС для опрацювання. Платнику формується квитанція №2 щодо отримання органом ДПС Заяви.

Оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом.

Відповідно до вимог Порядку підрозділи територіального органу ДПС, що виконують функції з адміністрування відповідного податку, збору, платежу за місцем знаходження суб’єкта господарювання, визначають правомірність повернення сум грошових коштів, заявлених платником.

У разі, якщо за результатами розгляду заяви правомірність повернення коштів не встановлено, у строки, визначені Порядком, підрозділ територіального органу ДПС, готує та направляє платнику письмове повідомлення з відмовою у поверненні коштів із зазначенням причини такої відмови (п. 5 розділу III Порядку).

☎ Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007

📱Мобільний застосунок «Моя податкова»

Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua

iOS https://t1p.de/lgu5a

🖥 Онлайн-навчання: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/

📧 Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи: https://t1p.de/aq4sp

📧Комунікаційна платформа Одещини: od.ikc@tax.gov.ua

http://od.tax.gov.ua/

#ДПС_в_Одеській_області

Немає опису світлини.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь