Хто такий комплаєнс-менеджер?

Дата: 19.12.2024 16:48
Кількість переглядів: 32

Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що Верховна Рада України ухвалила Закон України від 18 червня 2024 року № 3813-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» (далі – Закон 3813-ІХ).

Законом № 3813-ІХ, зокрема, передбачено створення посади «комплаєнс-менеджера» – посадової особи податкового органу, яка буде відповідальна за взаємодію з платниками податків.

Особистий комплаєнс-менеджер – це повністю нова роль у системі податкового обслуговування, покликана допомогти бізнесу уникати податкових помилок та ризиків. Це своєрідний "податковий радник", який допомагає підприємцям залишатися на правильному шляху і впевнено будувати свої фінансові плани.

Комплаєнс-менеджер не лише поінформує про вимоги та обмеження у законодавстві, але й допоможе розробити найкращі стратегії виконання податкових зобов'язань та усунення потенційних ризиків порушення податкового законодавства.

Це включає детальний аналіз фінансових операцій, пошук інструментів державної підтримки, якими може скористатися платник.

Також за необхідності комплаєнс-менеджер надасть усну податкову консультацію.

Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини електронного кабінету.

Це забезпечить постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів.

Комплаєнс - менеджер протягом робочого дня:

відповідатиме на запити щодо ризиків та можливих коригувань;

сповіщатиме про наближення строків декларування та сплати;

консультуватиме щодо виправлення помилок у звітності;

здійснюватиме оцінку наслідків господарських операцій.

Платник податків може сам обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації.

Така гнучка система забезпечує повну прозорість і ефективність у вирішенні податкових питань:

швидка усна консультація;

листування електронною поштою;

відеоконференція;

листування в електронному кабінеті: важливо, що вся історія листування зберігатиметься для подальшого перегляду.

Порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера та особливості його взаємодії з платником затверджені наказом ДПС від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства», ознайомитись з яким можна на вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/.../nakazi-pro-diyalnist/79181.html.

☎ Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007

📱Мобільний застосунок «Моя податкова»

Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua

iOS https://t1p.de/lgu5a

🖥 Онлайн-навчання: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/

📧 Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи: https://t1p.de/aq4sp

📧Комунікаційна платформа Одещини: od.ikc@tax.gov.ua

http://od.tax.gov.ua/

#ДПС_в_Одеській_області

На зображенні може бути: текст


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь