Перший безбар’єрний стартував!
У Міжнародному аеропорту "Бориспіль" стартувало навчання співробітників етиці спілкування з різними пасажирами.
«Бориспіль» на своєму прикладі показує, що ставати безбар’єрним – це не лише забезпечувати фізичну доступність, але і розвивати культуру толерантної взаємодії з абсолютно різними пасажирами Про це зазначила виконавча директорка нашої громадської організації Оксана Збітнєва, вітаючи учасників тренінгу.
Навчання проводять Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Visa та Безбар'єрність на втілення проєкту «Бориспіль без бар’єрів».
«Бориспіль» став пілотним проєктом з розробки найсучаснішого стандарту безбар’єрності об'єктів інфраструктури. Його досвід зі створення доступного, комфортного для всіх середовища планується поширити на решту українських летовищ.